دانش آموزان ایران

دنیای دانش آموزان ایران ( همه چیز برای دانش آموزان)

دانش آموزان ایران

دنیای دانش آموزان ایران ( همه چیز برای دانش آموزان)

آغاز ثبت نام اینترنتی


رئیس مرکز آموزش نیروی انسانی ، آمار و فناوری گفت : به منظور ساماندهی آمار ، ثبت نام اینترنتی دانش آموزان در سراسر کشور آغاز شد.
متن کامل را می توانید در ادامه مطلب بخوانید.

به گزارش مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش، اسدی گرمارودی در حاشیه گردهمایی مدیران کل آموزش و پرورش استان‌های کشور که در اردوگاه شهید باهنر در حال برگزاری است اعلام کرد: مسوولیت کار در ثبت‌نام اینترنتی به مسوولان ثبت‌نام در مدارس سپرده شده است.

وی افزود: در این روش دانش‌آموزانی که قبول شده‌اند و می‌بایست به پایه‌های بالاتر بروند، نیاز به حضور در مدرسه نخواهند داشت.

گرمارودی خاطرنشان ساخت: محور ثبت‌نام دانش‌آموزان کد ملی است که در این خصوص با سازمان ثبت احوال هماهنگی صورت گرفته است و هر دانش‌آموز تنها یک بار می‌تواند ثبت‌نام کند.

وی با اشاره به این که اگر دانش‌آموزی از یک مدرسه خارج شود و به مدرسه‌ی دیگر انتقال یابد نیاز به دریافت فرم خروج دارد، گفت: برای اتباع خارجی نیز جایگاه خاصی در سامانه آماری در نظر گرفته شده است.

گرمارودی یادآور شد: در سامانه آماری؛ دانش‌آموز، کلاس و آموزشگاه جداگانه دیده شده‌اند و در راستای تکمیل این حرکت، نمرات امتحانات در طول سال به این سامانه افزوده می‌شود.

وی با اشاره به اعلام آمار دقیق در آبان ماه گفت: مدیران مدارس موظف هستند تا پایان شهریور آمار دانش‌آموزان ثبت‌نام شده را ارایه دهند تا در مهر و آبان به رفع نواقص و تحلیل‌های آماری موردنیاز پرداخته شود.

منبع: سایت آموزش و پرورش ایران

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد