دانش آموزان ایران

دنیای دانش آموزان ایران ( همه چیز برای دانش آموزان)

دانش آموزان ایران

دنیای دانش آموزان ایران ( همه چیز برای دانش آموزان)

سلام سلام صد تا سلام!

اول سلام

دوماً من شرمنده ام یه مدت طولانی بود که بنا به مشکلاتی نتونستم هیچ فعالیتی در این وبلاگ انجام بدم به امید خدا از امروز دوباره شروع به کار می کنم

حالا چند تا نکته 

1- توی یه پستی ( سوالات تیزهوشان) یه اشتباهی بود که همونطور که خودتون نظر دادین درستش کردم .

2- از این به بعد سعی میشه بخش نمونه سوال رو فعال تر کنیم 

3- این وبلاگ در هز هفته حداقل یک بار رو به روز می شه 

4- همونطور که می دونید اداره تک نفری یه چنین وبلاگی کار حضرت فیله!!! و در نتیجه به کمک نیاز است اگه می تونید و شرایط زیر رو دارید حتما تو قسمت تماس با ما در بالای وبلاگ به من اطلاع دهید:

الف- اول دبیرستانی باشید

ب- تو تیزهوشان یا نمونه دولتی درس بخونید ( چون نیاز به کادر مجرب داریم )

ج- وقتشو دارید که سوالات به درد بخور یا اخبار درست و حسابی بریزید رو وبلاگ

د- باعث لطمه به درستون نمیشه.


از توجهتون ممنون 

نظرات 2 + ارسال نظر
لطیفه 1 تیر 1391 ساعت 22:47 http://amvaj-darya.blogfa.com

شما تیزهوشانی...؟؟؟
من فردا آزمون دارم....
دعا کنین نمونه قبول شممممممممممم....

[ بدون نام ] 9 بهمن 1392 ساعت 12:15

من ساداتم
اولم
و ...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد