دانش آموزان ایران

دنیای دانش آموزان ایران ( همه چیز برای دانش آموزان)

دانش آموزان ایران

دنیای دانش آموزان ایران ( همه چیز برای دانش آموزان)

اعلام نتایج آزمون استخدامی و حاشیه ها

همانطور که می دانید نتایج آزمون استخدامی اعلام شده است و برخی از رسانه ها با تهیه گزارشاتی از مردم و داوطلبان به گوش مسئولان رسانده اند که نتایج مشکل دارد و ...

شما می توانید توضیحات آموزش و پرورش را در ادامه مطلب ببینید.

توضیحات وزارت آموزش و پرورش:
این وزارتخانه درج خبر تعدادی از رسانه‌های روز گذشته مورخ 14/6/89 مبنی بر تضییع حق برخی از شرکت‌کنندگان به ویژه خانواده معزز شهدا در این آزمون را به شدت تکذیب می‌نماید.

همچنین به اطلاع می‌رساند تمام سهمیه‌های این آزمون براساس قوانین و مقررات رعایت شده است و تمامی مراحل برگزاری و اعلام نتایج آن با حضور نمایندگان و سازمان‌های نظارتی انجام گرفته است.

این وزارتخانه برای رفع مشکل احتمالی برخی از داوطلبان به تشکیل کمیته‌ای تحت عنوان «رسیدگی به درخواست افراد» در سطح ادارات کل آموزش و پرورش استان‌ها با حضور مسئولین کشوری استان نموده است.

همچنین مراحل بررسی اولیه صلاحیت گزینشی افراد طبق قانون گزینش در مدت زمان مناسب با حفظ شأنیت افراد صورت گرفته است و اگر چنانچه فردی در این خصوص اعتراض داشته باشد جای نگرانی وجود ندارد زیرا براساس درخواست تجدید نظر داوطلب نیز بررسی مجدد در استان انجام می‌شود و حتی فرصت تجدید نظر دوم به عهده هیات مرکزی گزینش این وزارتخانه می‌باشد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد