دانش آموزان ایران

دنیای دانش آموزان ایران ( همه چیز برای دانش آموزان)

دانش آموزان ایران

دنیای دانش آموزان ایران ( همه چیز برای دانش آموزان)

لیگ پایا

باسلام

ضمن تبریک به قبول شدگان مرحله استانی لیگ پایا باید به اطلاع شما برسانیم که مرحله ی کشوری بعد از ماه مبارک رمضان برگزار می شود

منبع :سایت لیگ پایا

منبع دقیق:http://www.payaleague.ir/Page/NewsView.aspx?Id=302

کتاب های درسی

برای گرفتن کتاب های درسی می توانید اینجا را کلیک کنید

نکته : تمام کتاب ها را باید دانلود کنید

برای خواندن آن ها نیاز به دو برنامه ی آکروبات ریدر  و یک برنامه که در لینک وجود دارد .


آزمون تیزهوشان ورود به دبیرستان

به نظر من آزمون سخت بود

و باز هم به نظر من کسی پیروزه که منفی نکاشته باشه

اگر شما هم مثل من در آزمون شرکت کردید و سوالاتی را به یاد دارید که من ننوشته ام در قسمت نظر دهید بنویسید. مهم نیست که حتما ریاضی یا علوم باشد می تواند فارسی یا دینی

من سوالات را در بخش ادامه مطلب نوشته ام

توجه داشته باشید سوالات شاید به طور کامل و دقیق نباشد ولی حدوداً صحیح است.

سوالات همراه با جواب مد نظر خودم می نویسم

اگر شما جوابتان با جواب من فرق داشت و دلیل درستی داشتید (به نظر خودتان) در قسمت نظر دهی آن را با دلیل بنویسید.


ادامه مطلب ...

آزمون سمپاد

سلام

فردا (جمعه ۲۵ تیر ۱۳۸۹) آزمون نیزهوشان ورود به دبیرستان ( تکمیل ظرفیت مراکز سمپاد برگزار می شود)

در تمام شهر های کشور آزمون ساعت ۹ صبح شروع می شود و آزمون شامل ۶۰ سوال و زمان پاسخگویی ۸۰ دقیقه می باشد

مواد آزمون : ریاضی و علوم و دینی و فارسی

برای گرفتن کارت را  اینجا   کلیک کنید

دعوت به عضو گیری

این وبلاگ خبر های گوناگونی را برای دانش آموزان فراهم می کند 

از شما دعوت می شود که برای ما نظر دهید

الف) دوست دارید وبلاگ چگونه وبلاگی باشد

ب ) می توانید درخواست دعوتنامه دهید (از طریق نظر خواهی)